Tysiące wysłanych zamówień | Szybka dostawa InPost Kurier Jak szukać
Skorzystaj z opcji Wyszukiwanie zaawansowane. Znajdź wszystkie produkty w sposób łatwy i wygodny.
Czego szukasz | Jak szukać |
---|---|
Część zamienna | Matryca |
Część zamienna + producent laptopa | Matryca ASUS |
Część zamienna + numer produktu | Matryca LP156WH2 TL A2 |
Numer produktu | LP156WH2 TL A2 |
Numer produktu ASUS | LP156WH2 TL A2 ASUS |
Prosimy zgłosić poszkodowanie na PPL.cz, kurier spisze z Państwem formularz poszkodowania. Również prosimy o dokładną fotodokumentację która powinna zawierać następujące fotografie:
• Etykieta z numerem przesyłki gdzie jest klient podany jako odbiorca
• Opakowanie całej przesyłki ( minimalnie z dwóch punktów widzenia, oznaczenia,,kruche“)
• Opakowanie uszkodzonego towaru = zabezpieczenie (folia bąbelkowa, itd..)
• Uszkodzony towar– rodzaj
• Dokładny opis ( ai liczba ) uszkodzonego towaru
Poszkodowanie należy zgłosić najpóźniej 3 dzień od odebrania towaru i to łącznie z dniem kiedy został towar odebrany. Z towarem nie należy w jakikolwiek sposób manipulować, nic nie wyrzucać.
Uszkodzony towar kurier PPL odbierze zaraz po zgłoszeniu poszkodowania.
Poszkodowanie należy zgłosić tutaj: http://www.ppl.cz/main2.aspx?cls=reklamace, lub pod numerem kuriera, który dostarczył paczkę.
Wszystkie paczki mają ubezpieczenie. Przy dotrzymaniu tych wskazówek, PPL po przeprowadzeniu kontroli i zatwierdzeniu przepłaci koszty. Kiedy otrzymamy stanowisko z ich strony i poszkodowanie zostanie zaakceptowane, wyślemy do Państwa nowy towar. Stanowisko zazwyczaj otrzymujemy do 2-3 dni.
Przepraszamy za komplikacje i dziękujemy za współpracę.